Secret
| welcome to my Blog | Follow ? | Go back home ? |

"




Wednesday, February 22, 2012 , Wednesday, February 22, 2012 , 0 comments
im back. back to posting. back to replay again what had happen. sometimes bila aku teringat dat guy, aku akan terus online FB aku. then, bukak page dia then stalk. (act im not a stalker) tapi untuk dia aku tetiba nak jd stalker. humm, bukan apa. just nak tahu perkembangan dia. btw, dah lama aku tak nampak dia. dalam 2 3 minggu jugaklah. well, everybody getting busy here. might be laa =,= but, at the end of the day before menjelangnya mid term break, lastly aku nampak dia. masa tu aku tengah tunggu bus dekat WAKAF poli. okay. entah kenapa tiba tiba aku berdebar nampak dia. but, at the same time dia pandang aku jugak. aku tak tahu nak buat apa. so, im just smiling towards him. tapi tak boleh nak senyum lebih lebih sebab ada orang lain kat sebelah dia. im not sure who's that. classmates or else. err, why im feel like im getting jealous there? HAHA. btw,  i would like to say thank you for the drawing that u drew for me. eventhough it was just a some of favour from me, but it means a lot. aku sampai tampal dekat tepi katil aku lukisan tu. aku ada hantar msg dekat hang. tapi hang buat tak tahu. so, start dari tu, aku rasa macam hang dah tak mau kawan aku lagi. hang tak reply msg aku pun. aku ingat, bila hang reply, aku nak belanja hang makan. macam hang dengan aku deal hari tu. but then, bila aku nampak hang dengan someone tu, aku terfikir. ohh, no wonder hang dah tak nak kawan aku lagi. its okay lah. tapi kalo hang rasa hang nak tuntut balik janji tu, hang boleh datang kat aku. bila bila aku boleh tunai janji aku :)


                                                                                                                                     LOVES, YUYUN.

Older >> | Newer >>