Secret
| welcome to my Blog | Follow ? | Go back home ? |

"




Monday, February 20, 2012 , Monday, February 20, 2012 , 0 comments
Dah almost tiga bulan aku kat PMM. so far so good. Class pun dah start. Classmates. Lecturer. Seniors and others. Kat sini aku g class pakai baju kurung je tau. Hee :D ayu kot. LALALALA =,=  Ass...signment pun dah start berlambak. Quiz dengan test alhamdulillah. Tak membebankan buat masa sekarang. Ko tunggu je lah masa nak dekat final Yuyun. Mesti berlambak quiz dengan test ko tu. Tapi tak apa la. Adatlah bila belajar kan? hew hew. ohh yee. Kat sini ramai kawan. Classmates yg paling rapat dengan aku. Such as, Fiza, Adyb, Dot and Mirul. 

Btw, ni lah kawan kawan aku. Aku, Fiza and dot. janji kami, '' KAWAN SAMPAI SYURGA " ecececeh. semoga hubungan sahabat antara kami sentiasa berkekakalan hendaknya. AMIN. Mereka mereka ni lah kawan yang akan bantu aku time susah dan senang. Semoga hubungan persahabatan ni berjalan dengan lancar. Tak nak gaduh gaduh. Tak best. I LOVE YOU FIZA, DOT, ADYB AND MIRUL <3$$>

Older >> | Newer >>