Secret
| welcome to my Blog | Follow ? | Go back home ? |

"




Give Up . .
Friday, November 12, 2010 , Friday, November 12, 2010 , 0 comments
Wanie Ngaren


Mengapa kau pergi, Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu,
berharap engkau jadi kekasih hatiku,
Malah kau pergi jauh dari hidupku,

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….






meleleh babe lau hayati betol2 lirik niyh ..
nak2 plak time uh kite ngah frust tahap gaban .. 
aq nga frust ke niyh ??
ahah . . entah la ..
frust kott .. umm , 
mmg sunyi gler kott sekarang ..
no one ..ahah ..
single sudaa . .
da malas la nak bergantung kat org ..
mamee pon aq da ta tau dye hilang g mane ..
ahh ! lantak lahh . . aq malas la care hal dye dahh . .
if ade jodoh ngan dye , ade la ..
if ta de , ta pe la ..
what can i do . huh ! laki !
same je kott ..ta de yg lain .. frustrated ! damn !
nak F**K dye ke ? umm ta sampai aty ah .. 
just a simple word dat i can describe him .. 
USELESS ! 
so sorry ! kau mmg ta gune ..
kau luah isi hati kau kat aq , yhen kau blah gtu jer . pundek kau !
mak bapak kau ajar cam uh ker ? ? bingai la !


Yeah ! move 4ward la wanie .. chill lah ! cool . . dye ta bgos mne pon act , .
n aq pon ta bgos mne..but aq still ade rase PERIKEMANUSIAAN !
bukan cam kau la bingai . .
oke .ta gune cakap bnyak sal dye .. 
daa ! bye ! 




Older >> | Newer >>